Náhradní nástavce pro menší pejsky pro psí kartáčky EMMI-PET velikost S (2 ks)

Značka: EMMI-PET
359 Kč / ks
Skladem
Můžeme doručit do:
4.4.2024

Detailní popis produktu

Nástavce pro psí ultrazvukové zubní kartáčky Emmi-Petr velikost S2 - pro menší pejsky, 2 Ks Pes - Nejlepší přítel člověka Dobrá dentální hygiena je důležitá nejen pro lidi, ale i pro psy a kočky. I psi však mají problémy se zuby, jako jsou zubní plak, zubní kámen nebo zánět dásní. Chcete-li udržet zuby Vašeho čtyřnohého přítele zdravé, musíte mu pomoci se zubní péčí. Ultrazvuková násadka emmi®-pet byla vyvinuta speciálně pro důkladnou a šetrnou péči o psy a kočky a čistí ultrazvukem tam, kde je obtížné dosáhnout normálními kartáčky. Malé ultrazvuková násadka emmi®-pet S2 je vhodná zejména pro čištění řezáků a malých stoliček. Zdravé zuby znamenají silný chrup a zabraňují dalším onemocněním. Váš mazlíček vám bude vděčný! Aplikace emmi®-pet by měla být provedena co možná nejvíce příjemně pro vašeho mazlíčka. Proto Emmi®-pet pracuje bez vibrací během čištění. To má velmi pozitivní účinek na zvířata a přispívá k mnohem vyššímu přijetí kúry. Funguje také bez mechanického čištění, což je velkou výhodou při problémech s dásněmi. Emmi®-pet je ohromným pomocníkem při zánětlivých onemocněních nebo obecně citlivých dásních. Čistí bezbolestně, jemně a důkladně bez kartáčování, jen 100% originálním ultrazvukem. Společnost emmi® byla certifikována Agenturou pro dobré životní podmínky zvířat (FTT) v Rakousku. Nejpozději po třech měsících nezapomeňte vyměnit ultrazvukovou koncovku emmi®-pet.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: